Feb 24, 2009

mie.sya

said s.y.a.m.i.m.i.e at Tuesday, February 24, 2009

stand for najMIE.SYAmimi
eppy monthlyversary to us
3 months to go to our 3rd annyversary...
insyaallah

7 others said on "mie.sya"

rina on February 24, 2009 at 9:00 AM said...

saya pn ada gabungan nama gak... surinasrun.... hahaha

..:: kami bercerita ::.. on February 24, 2009 at 10:11 AM said...

gabungan namo kna mmg cun sehhh....surina = SURI untuk NAsrun...hehehehe

:::Kata_Aku::: on February 24, 2009 at 11:26 AM said...

hepi monthlyversary yee..
MnM pom lg 3months nk jejak 4y...
cam xcaye je leh kwn lama cam ni...
huhuhu...

miesyamomei on February 24, 2009 at 8:00 PM said...

k.na: eleh..nok jugok..abe jgok best.anok dio sumo ado namo irwani.IRWAN.WANI

k.muni:iktkan nk msk 4taun tp setaun a year after br declare.hahhha

najmie on February 25, 2009 at 1:02 AM said...

ranbutku yg pendek..skang dah pnjang serabut..hehe

Ibu Ayra on February 25, 2009 at 12:24 PM said...

ayra pun ada nama gabungan k.long n hasben... MYA ADZRA ZUHAYRA
"adzra" tu asalnya nak letak AZRA (bermaksud suci, tulen, dara) jugak akronim utk A=abu, Z=zar, Ra = ala2 ros (nama saya)... ejaan jadi ADZRA sebab ikut spelling nama kak long rosfarieDZah...
insyaallah nanti semua anak pempuan akan ada adzra dan anak laki akan ada adzri...
hehehe, pnjgnya tulih... xpe kan???

miesyamomei on February 25, 2009 at 6:03 PM said...

xpe2...wah..mantap 2 gabungan name ayra..bagus2...

 

~sumTin tO sAy~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal